Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014


ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ

Νόστιμες τηγανίτες γλυκές ή αλμυρές...συνταγή της μαμάς, απλή, εύκολη και γευστική. Ιδανικές για πρωινό, αλλά και για βραδυνό!

ΥΛΙΚΑ

2 φλ. τσ. αλεύρι για ολες τις χρήσεις
2 κ.γ. μπέικιν
1/2 κ.γ. ζάχαρη
1/2 κ.γ. αλάτι
1 βανίλια (αν τις θέλουμε γλυκές)
1 φλ. καφέ κεφαλοτύρι/παρμεζάνα τριμμένο/η (αν τις θέλουμε αλμυρές)
1 ποτήρι γάλα
2 αβγά
ηλιέλαιο για το τηγάνισμα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Σε ένα βαθύ μπολ ανακατεύουμε ολα τα υλικά (με τη βανίλια αν θελουμε γλυκές τηγανίτες ή το κεφαλοτύρι/παρμεζάνα αν θέλουμε αλμυρές). Ανακατεύουμε πολύ καλά τα υλικά να γίνουν ένας χυλός. Βάζουμε μπόλικο λάδι σε ένα βαθύ τηγάνι να κάψει και παίρνουμε κουταλιές από το χυλό και ρίχνουμε στο τηγάνι. Τηγανίζουμε μέχρι να ροδίσουν από όλες τις πλευρές. Σερβίρουμε με μέλι ή ζάχαρη ή λιωμένη σοκολάτα τις γλυκές και χρησιμοποιούμε τις αλμυρές σαν ψωμάκια μικρά για να συνοδεύσουμε κομματάκια τυριών, ζαμπον, σαλάμια και σαλατικά. Καλή όρεξη!


Φωτογραφία: ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ

Νόστιμες τηγανίτες γλυκές ή αλμυρές...συνταγή της μαμάς, απλή, εύκολη και γευστική. Ιδανικές για πρωινό, αλλά και για βραδυνό!

ΥΛΙΚΑ

2 φλ. τσ. αλεύρι για ολες τις χρήσεις
2 κ.γ. μπέικιν
1/2 κ.γ. ζάχαρη
1/2 κ.γ. αλάτι
1 βανίλια (αν τις θέλουμε γλυκές)
1 φλ. καφέ κεφαλοτύρι/παρμεζάνα τριμμένο/η (αν τις θέλουμε αλμυρές)
1 ποτήρι γάλα
2 αβγά
ηλιέλαιο για το τηγάνισμα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Σε ένα βαθύ μπολ ανακατεύουμε ολα τα υλικά (με τη βανίλια αν θελουμε γλυκές τηγανίτες ή το κεφαλοτύρι/παρμεζάνα αν θέλουμε αλμυρές). Ανακατεύουμε πολύ καλά τα υλικά να γίνουν ένας χυλός. Βάζουμε μπόλικο λάδι σε ένα βαθύ τηγάνι να κάψει και παίρνουμε κουταλιές από το χυλό και ρίχνουμε στο τηγάνι. Τηγανίζουμε μέχρι να ροδίσουν από όλες τις πλευρές. Σερβίρουμε με μέλι ή ζάχαρη ή λιωμένη σοκολάτα τις γλυκές και χρησιμοποιούμε τις αλμυρές σαν ψωμάκια μικρά για να συνοδεύσουμε κομματάκια τυριών, ζαμπον, σαλάμια και σαλατικά. Καλή όρεξη!

Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014


ΝΑΝΣΟΠΙΤΣΟΥΛΑΚΙΑ!

Πιτσάκια που μπορείτε να φτιάξετε είτε με έτοιμη ζύμη από το σούπερ μάρκετ , είτε με δικό σας φύλλο, όπως έκανα κι εγώ. Φτιάξτε πολλά και αποθηκεύστε τα στην κατάψυξη μέσα σε σακουλάκια, για να έχετε για ώρα ανάγκης, όταν έρχεται κάποιος ξαφνικά στο σπίτι.

ΥΛΙΚΑ

Για τη ζύμη:
3 φλ.τσ. αλεύρι
3 κ.γ. μπέικιν
1 1/2 φλ. τσ. νερό
1/2 φλ. τσ. ελαιόλαδο
2 κ.σ. ξύδι
αλάτι

Για τη γέμιση:
6 κ.σ. κέτσαπ
2 κ.σ. μουστάρδα
2 κ.σ. ελαιόλαδο
ρίγανη
φέτες κίτρινο τυρί
φέτες ζαμπόν
τυρί φέτα τριμμένη
πιπεριές σε ροδέλες
ντομάτες σε κομματάκια
ελιές σε ροδέλες
λίγη κέτσαπ ακόμη
ελαιόλαδο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Σε ένα μπολ βάζουμε το αλεύρι μας και όλα τα υλικά για τη ζύμη και αρχίζουμε να ζυμώνουμε ( το νερό καλύτερα να το προσέξουμε και να βάλουμε στην αρχή μόνο ένα ποτήρι κι αν χρειαστεί προσθέτουμε και το υπόλοιπο). Στην αρχή θα κολλάει στα χέρια μας αλλά όσο ζυμώνουμε τόσο φτιάχνει το ζυμάρι μας και σε λίγα λεπτά θα έχουμε ένα μαλακό κι εύπλαστο ζυμάρι στα χέρια μας, που θα ξεκολλάει από τα χέρια κι από τα τοιχώματα του μπολ μας.

Το αφήνουμε στην άκρη να ξεκουραστεί για μισή ώρα περίπου.
Μετά παίρνουμε το μισό από το ζυμάρι, ανοίγουμε με τον λεπτό πλάστη , όπως κάνουμε το φύλλο της πίτας. Σε ένα μπολάκι ανακατεύουμε την κέτσαπ, τη μουστάρδα, το λάδι και τη ρίγανη. Ρίχνουμε από το μείγμα αυτό το μισό στο φύλλο μας και απλώνουμε. Από πάνω βάζουμε κασέρι, ζαμπόν, ελιές, φέτα, ντομάτες, πιπεριές κλπ.
Τυλίγουμε τη ζύμη μας σε ρολό και το βάζουμε στο ψυγείο για λίγο.
Εν τω μεταξύ ετοιμάζουμε με τον ίδιο τρόπο το άλλο μέρος της ζύμης μας. Μετά από ένα τέταρτο βγάζουμε το ρολό και κόβουμε ροδέλες πάχους ενός εκατοστού περίπου. Στρώνουμε τις ροδέλες μας σε ταψί με λαδόκολλα (σε αυτό το σημείο μπορούμε να τα βάλουμε με το ταψί στην κατάψυξη για περίπου μισή ώρα, να τα βγάλουμε και αφού θα έχουν παγώσει ήδη να τα βάλουμε σε σακουλάκια για να μη κολλήσουν μεταξύ τους) και ψήνουμε στους 180 ώσπου να ροδίσουν.
Βγάζουμε κάθε φορά που θέλουμε ένα-δυο σακουλάκια από την κατάψυξη και ψήνουμε.

Μπορούμε να τα φτιάξουμε και με χωριάτικο φύλλο έτοιμο ή φύλλο σφολιάτας από το σούπερ μάρκετ, αλλά είναι σίγουρα πιο νόστιμα με το δικό μας φύλλο. Καλή επιτυχία!
 

Νανσοσυνταγές και Νανσοκαταστάσεις!!!: ΜΕΘΥΣΜΕΝΟ ΚΕΙΚ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ ΚΟΛΑΣΗ!!! Αυτό το κέικ...

Νανσοσυνταγές και Νανσοκαταστάσεις!!!: ΜΕΘΥΣΜΕΝΟ ΚΕΙΚ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ ΚΟΛΑΣΗ!!!

Αυτό το κέικ...
: ΜΕΘΥΣΜΕΝΟ ΚΕΙΚ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ ΚΟΛΑΣΗ!!! Αυτό το κέικ είναι τόσο νόστιμο....που θα γλύφετε τα δάχτυλά σας.... ΥΛΙΚΑ 125 γρ βούτυρο 300...

ΠΑΤΑΤΟΥΛΕΣ ΚΑΡΑΜΕΛΕΝΙΕΣ

Οι πατάτες είναι από τα αγαπημένα μου λαχανικά. Άπειρες συνταγές μπορεί να κάνει όποιος έχει φαντασία με αυτές! Φτιάξτε μία μέρα που θα ετοιμάζετε κρέας στην κατσαρόλα ή μπριζόλες στο φούρνο αυτές τις πατατούλες... η γεύση και ο συνδυασμός τους με το κρέας θα είναι απόλαυση!

ΥΛΙΚΑ (για 4 άτομα)

20 μικρές πατατούλες
3 κ.σ. βιτάμ ή βούτυρο
1 κ.σ. κοφτή ζάχαρη
λίγο αλάτι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Αφού πλύνουμε τις πατάτες τις βάζουμε σε ένα κατσαρολάκι να βράσουν σε αρκετό αλατισμένο νερό. Μόλις βράσουν, τις ρίχνουμε σε κρύο νερό και τις καθαρίζουμε.
Βάζουμε σε ένα μεγάλο τηγάνι το βούτυρο να κάψει μαζί με τη ζάχαρη κι ανακατεύουμε ώστε να λιώσει. Χαμηλώνουμε τη φωτιά μόλις αρχίσει να δένει το μείγμα μας και ρίχνουμε μέσα τις πατατούλες. Κουνάμε το τηγάνι συνεχώς ώστε να ροδίσουν από όλες τις πλευρές οι πατάτες μας. Όσο τηγανίζονται παίρνουν ένα όμορφο καστανό χρώμα. Τις βγάζουμε από το τηγάνι και τις αλατίζουμε. Γαρνίρουμε τις φέτες το νουά μας ή τις μπριζόλες μας με τις πατάτες. Συνοδεύουμε με ροζέ κρασί και πράσινη σαλάτα. Καλή όρεξη!

Φωτογραφία: ΠΑΤΑΤΟΥΛΕΣ ΚΑΡΑΜΕΛΕΝΙΕΣ

Οι πατάτες είναι από τα αγαπημένα μου λαχανικά. Άπειρες συνταγές μπορεί να κάνει όποιος έχει φαντασία με αυτές! Φτιάξτε μία μέρα που θα ετοιμάζετε κρέας στην κατσαρόλα ή μπριζόλες στο φούρνο αυτές τις πατατούλες... η γεύση και ο συνδυασμός τους με το κρέας θα είναι απόλαυση!

ΥΛΙΚΑ (για 4 άτομα)

20 μικρές πατατούλες 
3 κ.σ. βιτάμ ή βούτυρο
1 κ.σ. κοφτή ζάχαρη
λίγο αλάτι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Αφού πλύνουμε τις πατάτες τις βάζουμε σε ένα κατσαρολάκι να βράσουν σε αρκετό αλατισμένο νερό. Μόλις βράσουν, τις ρίχνουμε σε κρύο νερό και τις καθαρίζουμε. 
Βάζουμε σε ένα μεγάλο τηγάνι το βούτυρο να κάψει μαζί με τη ζάχαρη κι ανακατεύουμε ώστε να λιώσει. Χαμηλώνουμε τη φωτιά μόλις αρχίσει να δένει το μείγμα μας και ρίχνουμε μέσα τις πατατούλες. Κουνάμε το τηγάνι συνεχώς ώστε να ροδίσουν από όλες τις πλευρές οι πατάτες μας. Όσο τηγανίζονται παίρνουν ένα όμορφο καστανό χρώμα. Τις βγάζουμε από το τηγάνι και τις αλατίζουμε. Γαρνίρουμε τις φέτες το νουά μας ή τις μπριζόλες μας με τις πατάτες. Συνοδεύουμε με ροζέ κρασί και πράσινη σαλάτα. Καλή όρεξη!



THE BIG ΕΚΛΕΡ

Γλυκό εύκολο, γρήγορο και νόστιμο. Φτιάξτε το από την προηγούμενη μέρα και βάλτε το στο ψυγείο να δέσουν τα υλικά. Μπορείτε να το συνοδεύστε και με παγωτό βανίλια και σας καλύπτει άνετα κι ως τούρτα γενεθλίων για μεγαλύτερα παιδιά...

ΥΛΙΚΑ

2 πακέτα πτι μπερ ή digestive ή Μιράντα (ανάλογα με το ποιά προτιμάμε)
2 πακέτα κρέμα αραβοσίτου με άρωμα βανίλια ή ένα βανίλια κι ένα σοκολάτα
4 φλιτζάνια γάλα (και παραπάνω για τη σαντιγί)
1 συσκευασία κουβερτούρα λιωμένη σε μπεν μαρί
1 κουτί morfat σαντιγί

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Παίρνουμε ένα ορθογώνιο πυρεξ και στρώνουμε στον πάτο τα μπισκότα. Σε ένα μεγάλο μπολ, ανακατεύουμε το γάλα και το άνθος αραβοσίτου σύμφωνα με τις οδηγίες στο κουτί. Σύμφωνα με τις οδηγίες φτιάχνουμε και τη σαντιγί μας. Ανακατεύουμε τη σαντιγί με το άνθος και απλώνουμε ένα στρώμα από το μείγμα της κρέμας πάνω από τα μπισκότα. Συνεχίζουμε να στρώνουμε μπισκότα και κρέμα (μπορούμε να φτιάξουμε ένα πακέτο άνθος αραβοσίτου βανίλια κι ένα σοκολάτα και να τα βάζουμε εναλλάξ σε στρώσεις)μέχρι να τελειώσουν τα υλικά μας.
Λιώνουμε την κουβερτούρα μας σε μπεν μαρί και την αφήνουμε λίγο να κρυώσει. Ρίχνουμε τη σοκολάτα επάνω από το γλυκό μας και το βάζουμε στο ψυγείο για τουλάχιστον 12 ώρες πριν να σερβίρουμε. Μπορούμε αν θέλουμε να γαρνίρουμε με τριμμένα μπισκότα, ή τρούφα και την ώρα του σερβιρίσματος να ρίξουμε σιρόπι σοκολάτας. Καλή επιτυχία!

Φωτογραφία: THE BIG ΕΚΛΕΡ

Γλυκό εύκολο, γρήγορο και νόστιμο. Φτιάξτε το από την προηγούμενη μέρα και βάλτε το στο ψυγείο να δέσουν τα υλικά. Μπορείτε να το συνοδεύστε και με παγωτό βανίλια και σας καλύπτει άνετα κι ως τούρτα γενεθλίων για μεγαλύτερα παιδιά...

ΥΛΙΚΑ 

2 πακέτα πτι μπερ ή digestive ή Μιράντα (ανάλογα με το ποιά προτιμάμε)
2  πακέτα κρέμα αραβοσίτου με άρωμα βανίλια ή ένα βανίλια κι ένα σοκολάτα
4 φλιτζάνια γάλα (και παραπάνω για τη σαντιγί)
1 συσκευασία κουβερτούρα λιωμένη σε μπεν μαρί
1  κουτί morfat σαντιγί

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Παίρνουμε ένα ορθογώνιο πυρεξ  και στρώνουμε στον πάτο τα μπισκότα. Σε ένα μεγάλο μπολ, ανακατεύουμε το γάλα και το άνθος αραβοσίτου σύμφωνα με τις οδηγίες στο κουτί. Σύμφωνα με τις οδηγίες φτιάχνουμε και τη σαντιγί μας. Ανακατεύουμε τη σαντιγί με το άνθος και απλώνουμε ένα στρώμα από το μείγμα της κρέμας πάνω από τα μπισκότα. Συνεχίζουμε να στρώνουμε μπισκότα και κρέμα  (μπορούμε να φτιάξουμε ένα πακέτο άνθος αραβοσίτου βανίλια κι ένα σοκολάτα και να τα βάζουμε εναλλάξ σε στρώσεις)μέχρι να τελειώσουν τα υλικά μας.
Λιώνουμε την κουβερτούρα μας σε μπεν μαρί και την αφήνουμε λίγο να κρυώσει. Ρίχνουμε τη σοκολάτα επάνω από το γλυκό μας και το βάζουμε στο ψυγείο για  τουλάχιστον 12 ώρες πριν να σερβίρουμε. Μπορούμε αν θέλουμε να γαρνίρουμε με τριμμένα μπισκότα, ή τρούφα και την ώρα του σερβιρίσματος να ρίξουμε σιρόπι σοκολάτας. Καλή επιτυχία!

ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ, ΠΑΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΜΠΕΙΚΟΝ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ

Αυτό το φαγητό είναι από τα αγαπημένα μου. Γίνεται εύκολα και αρέσει σε όλους ιδιαίτερα στα παιδιά.

ΥΛΙΚΑ

4 μεγάλες πατάτες κομμένες σε ροδέλες χοντρές
4 χωριάτικα λουκάνικα
4 φέτες μπέικον κομμένες σε μικρά κομμάτια
2 κρεμμυδάκια φρέσκα ψιλοκομμένα
1 σκελίδα σκόρδο πολτοποιημένη
4 κ.σ. μαϊντανό
1 πιπεριά κομμένη σε κυβάκια
2 κ.σ. ελαιόλαδο
αλάτι, πιπέρι, ρίγανη
1 φλ. τσ. γκούντα τριμμένο
το χυμό από μισό λεμόνι
1 κ.σ. μουστάρδα
1 κ.σ. βιτάμ
1 αβγό
1 ποτήρι γάλα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Ρίχνουμε λάδι, ρίγανη , αλάτι, πιπέρι και μία κουταλιά μαϊντανό στον πάτο του πυρεξ μας.Στρώνουμε τις πατάτες μας στο ταψί και ρίχνουμε τα λουκάνικα. Σε ένα τηγανάκι βάζουμε τα κομματάκια μπέικον και τα τσιγαρίζουμε λιγάκι. Τα ρίχνουμε επάνω από τα λουκάνικα. Ρίχνουμε τα κρεμμυδάκια, το σκόρδο, τον υπόλοιπο μαϊντανό, την πιπεριά , λίγο αλάτι, πιπέρι και ρίγανη, τη μουστάρδα διαλυμένη στο λεμόνι μαζί με 2-3 κουταλιές νερό και ανακατεύουμε ελαφρά.
Στρώνουμε από επάνω το τυρί το τριμμένο και μικρά κομματάκια βιτάμ διάσπαρτα. Χτυπάμε το αβγό με το γάλα και το ρίχνουμε από πάνω.Ψήνουμε στους 170 βαθμούς για 45 λεπτά.
Καλή επιτυχία!

Φωτογραφία: ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ, ΠΑΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΜΠΕΙΚΟΝ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ

Αυτό το φαγητό είναι από τα αγαπημένα μου. Γίνεται εύκολα και αρέσει σε όλους ιδιαίτερα στα παιδιά.

ΥΛΙΚΑ

4 μεγάλες πατάτες κομμένες σε ροδέλες χοντρές
4 χωριάτικα λουκάνικα
4 φέτες μπέικον κομμένες σε μικρά κομμάτια
2 κρεμμυδάκια φρέσκα ψιλοκομμένα
1 σκελίδα σκόρδο πολτοποιημένη
4 κ.σ. μαϊντανό
1 πιπεριά κομμένη σε κυβάκια
2 κ.σ. ελαιόλαδο
αλάτι, πιπέρι, ρίγανη
1 φλ. τσ. γκούντα τριμμένο
το χυμό από μισό λεμόνι
1 κ.σ. μουστάρδα
1 κ.σ. βιτάμ
1 αβγό
1 ποτήρι γάλα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Ρίχνουμε λάδι, ρίγανη , αλάτι, πιπέρι και μία κουταλιά μαϊντανό στον πάτο του πυρεξ μας.Στρώνουμε τις πατάτες μας στο ταψί και ρίχνουμε τα λουκάνικα. Σε ένα τηγανάκι βάζουμε τα κομματάκια μπέικον και τα τσιγαρίζουμε λιγάκι. Τα ρίχνουμε επάνω από τα λουκάνικα. Ρίχνουμε τα κρεμμυδάκια, το σκόρδο, τον υπόλοιπο μαϊντανό, την πιπεριά , λίγο αλάτι, πιπέρι και ρίγανη, τη μουστάρδα διαλυμένη στο λεμόνι μαζί με 2-3 κουταλιές νερό και ανακατεύουμε ελαφρά.
Στρώνουμε από επάνω το τυρί το τριμμένο και μικρά κομματάκια βιτάμ διάσπαρτα. Χτυπάμε το αβγό με το γάλα και το ρίχνουμε από πάνω.Ψήνουμε στους 170 βαθμούς για 45 λεπτά.
Καλή επιτυχία!

ΕΥΚΟΛΑ ΚΡΟΥΑΣΑΝ

Με το άνοιγμα των σχολείων αρχίζει κι ο πονοκέφαλος για το κολατσιό τους.... Από σήμερα λοιπόν θα σας δίνω συνταγές για εύκολες συνταγές που θα σας λύσουν τα χέρια στην κυριολεξία.

ΥΛΙΚΑ

1.5 φλ.καφέ λάδι
1 μαγιά ξηρή ή φρέσκια από το σούπερ μάρκετ
1 μπέικιν
1 κ.γ. ζάχαρη
1/2 κ.γ. αλάτι
1 ποτήρι γάλα χλιαρό
αλεύρι περίπου 1 κιλό
1 κρόκο αβγού

ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΜΙΣΗ

250 γρ φέτα
2 κ.σ. γιαούρτι στραγγιστό
1 κ.γ. ελαιόλαδο
πιπέρι

ή
τυρί Philadelphia
λίγο κρεμμυδάκι φρέσκο ψιλοκομμένο
1 κ.γ. ελαιόλαδο

ή
σπανάκι στραγγισμένο
2 κρεμμυδάκια φρέσκο ψιλοκομμένα
φέτα τριμμένη
λίγο άνιθο

ή
250 γρ γκούντα τριμμένο
λίγες ροδέλες πιπεριάς
κομματάκια ζαμπόν
κομματάκια τομάτας

ή για γλυκά κρουασάν
μερέντα, μαρμελάδα

Βάζουμε όλα τα υλικά εκτός από το αλεύρι σε ένα μεγάλο μπολ κι ανακατεύουμε. Προσθέτουμε το αλεύρι σιγά σιγά μέχρι να έχουμε μία ζύμη εύπλαστη αλλά να μη κολλάει στα χέρια. Την αφήνουμε σκεπασμένη σε ζεστό μέρος να διπλασιαστεί σε όγκο.
Αφού διπλασιαστεί η ζύμη μας τη χωρίζουμε σε 4 μπάλες. Ανοίγουμε κάθε μπάλα σε φύλλο και το κόβουμε όπως την πίτσα σε 8 τριγωνικά κομμάτια. Βάζουμε μία κουταλιά από τη γέμιση που έχουμε ετοιμάσει και τα τυλίγουμε προσέχωντας οι άκρες να μπουν μέσα για να μη ξεχειλίσει η γέμιση κατά το ψήσιμο.Τους δίνουμε το σχήμα των κρουασάν και τα βάζουμε σε ταψί με λαδόκολλα.
Αλείφουμε με τον κρόκο τα κρουασάν μας και παίρνουμε το μισό από ένα βιτάμ και ρίχνουμε κομματάκια ανάμεσα στα κρουασάν. Ψήνουμε στους 180 μέχρι να ροδίσουν.
Βγαίνουν 32 κρουασάν. Μπορείτε να κάνετε τα μισά με αλμυρή γέμιση και τα άλλα μισά με γλυκιά και να δώσετε στα παιδιά 2-3 από όλα για το σχολείο. Είναι ιδανικά και για πρωινό αλλά και για απογευματινό.
Μπορείτε επίσης να τα ψήσετε χωρίς γέμιση και να τα κάνετε σαντουϊτσάκια για το σχολείο, πικ νικ ή για πάρτυ.
Καλή επιτυχία!

Φωτογραφία: ΕΥΚΟΛΑ ΚΡΟΥΑΣΑΝ 

Με το άνοιγμα των σχολείων αρχίζει κι ο πονοκέφαλος για το κολατσιό τους.... Από σήμερα λοιπόν θα σας δίνω συνταγές για εύκολες συνταγές που θα σας λύσουν τα χέρια στην κυριολεξία.

ΥΛΙΚΑ

1.5 φλ.καφέ λάδι
1 μαγιά ξηρή ή φρέσκια από το σούπερ μάρκετ
1 μπέικιν
1 κ.γ. ζάχαρη
1/2 κ.γ. αλάτι
1 ποτήρι γάλα χλιαρό
αλεύρι περίπου 1 κιλό
1 κρόκο αβγού

ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΜΙΣΗ

250 γρ φέτα
2 κ.σ. γιαούρτι στραγγιστό 
1 κ.γ. ελαιόλαδο
πιπέρι

ή 
τυρί Philadelphia 
λίγο κρεμμυδάκι φρέσκο ψιλοκομμένο
1 κ.γ. ελαιόλαδο

ή 
σπανάκι στραγγισμένο
2 κρεμμυδάκια φρέσκο ψιλοκομμένα
φέτα τριμμένη
λίγο άνιθο

ή
250 γρ γκούντα τριμμένο
λίγες ροδέλες πιπεριάς
κομματάκια ζαμπόν
κομματάκια τομάτας

ή για γλυκά κρουασάν
μερέντα, μαρμελάδα 

Βάζουμε όλα τα υλικά εκτός από το αλεύρι σε ένα μεγάλο μπολ κι ανακατεύουμε. Προσθέτουμε το αλεύρι σιγά σιγά μέχρι να έχουμε μία ζύμη εύπλαστη αλλά να μη κολλάει στα χέρια. Την αφήνουμε σκεπασμένη σε ζεστό μέρος να διπλασιαστεί σε όγκο.
Αφού διπλασιαστεί η ζύμη μας τη χωρίζουμε σε 4 μπάλες. Ανοίγουμε κάθε μπάλα σε φύλλο και το κόβουμε όπως την πίτσα σε 8 τριγωνικά κομμάτια. Βάζουμε μία κουταλιά από τη γέμιση  που έχουμε ετοιμάσει και τα τυλίγουμε προσέχωντας οι άκρες να μπουν μέσα για να μη ξεχειλίσει η γέμιση κατά το ψήσιμο.Τους δίνουμε το σχήμα των κρουασάν και τα βάζουμε σε ταψί με λαδόκολλα.
Αλείφουμε με τον κρόκο τα κρουασάν μας και παίρνουμε το μισό από ένα βιτάμ και ρίχνουμε κομματάκια ανάμεσα στα κρουασάν. Ψήνουμε στους 180 μέχρι να ροδίσουν. 
Βγαίνουν 32 κρουασάν. Μπορείτε να κάνετε τα μισά με αλμυρή γέμιση και τα άλλα μισά με γλυκιά και να δώσετε στα παιδιά 2-3 από όλα για το σχολείο. Είναι ιδανικά και για πρωινό αλλά και για απογευματινό.
Μπορείτε επίσης να τα ψήσετε χωρίς γέμιση και να τα κάνετε σαντουϊτσάκια για το σχολείο, πικ νικ ή για πάρτυ.
Καλή επιτυχία!