Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙΑ ΒΟΥΤΥΡΟΥ
Είναι πανεύκολα να γίνουν και πολύ γευστικά! Τρώγονται μετά μανίας!
ΥΛΙΚΑ
1/2 κιλό αλεύρι φαρίνα
1 πακέτο βούτυρο
1 κουτί ζαχαρούχο γάλα
1 βανίλια
ξύσμα από ένα πορτοκάλι
2 κ.σ. κακάο
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Χτυπάμε το βούτυρο το οποίο είναι σε θερμοκρασία δωματίου στο μίξερ και αφού αφρατέψει ρίχνουμε το γάλα, το αλεύρι και τη βανίλια ανακατεύοντας.
Χωρίζουμε τη ζύμη μας στα τρία. Στο ένα μέρος βάζουμε ξύσμα από πορτοκάλι και ανακατεύουμε με τα χέρια μας. Στο δεύτερο μέρος βάζουμε το κακάο κι ανακατεύουμε (μπορεί να χρειαστεί λίγο βούτυρο παραπάνω - μία κ.σ. περίπου) και το τρίτο το αφήνουμε ως έχει.
Παίρνουμε μέρος της ζύμης, την ανοιγουμε με τα χέρια και δημιουργούμε σχήματα διάφορα με κουπ πατ. Στρώνουμε τα μπισκότα μας σε ταψί με λαδόκολλα και ψήνουμε στους 180 για 15 λεπτά ή μέχρι να ροδίσουν ελαφρά.
Αφήνουμε να κρυώσουν και απολαμβάνουμε!

ΣΠΙΤΙΚΟ ΒΟΥΤΥΡΟ
Είναι τόσο απλό κι εύκολο να κάνουμε το δικό μας βούτυρο στο σπίτι! Αν ζητήσετε και από τα παιδιά να το χτυπάνε θα διασκεδάσετε όλοι μαζί!
ΥΛΙΚΑ
1 κουτί κρέμα γάλακτος με όλα τα λιπαρά χωρίς ζάχαρη
λίγο αλάτι
1 μεγάλο βάζο
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βάζουμε στο βάζο την κρέμα γάλακτος, κλείνουμε και αρχίζουμε να ανακινούμε με δύναμη! Ενα παιδάκι θα το βρει πολύ διασκεδαστικό!
Μετά από 3 λεπτά περίπου χτυπήματος ανοίγουμε το βάζο κι αδειάζουμε το υγρό που έχει βγάλει η κρέμα. Συνεχίζουμε το χτύπημα και μετά από 2-3 λεπτά αδειάζουμε το υγρό και βγάζουμε το βούτυρο από το βάζο.
Το βάζουμε σε ένα σουρωτήρι με ένα μπολ από κάτω και το ξεπλένουμε κάτω από τη βρύση ώστε να φύγει ότι υγρό έχει απομείνει. Το ξεπλένουμε κι αδειάζουμε το νερό που βγαίνει στο μπολ. 2-3 ξεβγάλματα είναι αρκετά.
Παίρνουμε το βούτυρο και ριχνουμε λίγο αλάτι και ανακατεύουμε με ένα κουτάλι. Μπορούμε να προσθέσουμε κι αρωματικά όπως θυμάρι, πιπέρι κλπ. Κρατάμε το βούτυρό μας σε ένα μπολάκι στο ψυγείο. Καλή επιτυχία!

Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

ΚΕΙΚ ΜΕ ΚΟΛΟΚΥΘΑ
Ενα απλό και γρήγορο κέικ με την φθινοπωρινή κολοκύθα, ένας τρόπος να φάνε τα παιδιά μας εύκολα την κολοκύθα και συνοδευτικό για τον καφέ μας!
ΥΛΙΚΑ
400 γρ. κολοκύθα κομμένη σε μικρά κομμάτια
400 γρ. μαύρη ζάχαρη
3/4 κούπας ελαιόλαδο
3 αυγά
1 κ.γ. κανέλλα
300 γρ φαρίνα
καρύδια και σταφίδες κατά βούληση
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Στο μπλέντερ αλέθουμε την κολοκύθα με τη ζάχαρη και το λάδι μέχρι να λιώσει.
Σε μία σακούλα βάζουμε μία κουταλιά αλεύρι και ρίχνουμε μέσα τα καρύδια και τις σταφίδες μας. Κλείνουμε τη σακούλα μας και ανακινούμε να αλευρωθούν.
Σε ένα μεγάλο μπολ ανακατεύουμε όλα μαζί τα υπόλοιπα υλικά και τις αλευρωμένες σταφίδες και τα καρύδια και προσθέτουμε το μείγμα της κολοκύθας. Ανακατεύουμε.
Λαδώνουμε τη φόρμα μας, αλευρώνουμε ελαφρά και ρίχνουμε το μείγμα. Ψήνουμε το κέικ κολοκύθας σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς κελσίου για 40'-50'.
Βγάζουμε το κέικ από το φούρνο, το αφήνουμε για 10 λεπτά να σταθεί και το αναποδογυρίζουμε σε πιατέλα. Γαρνίρουμε με άχνη.
ΜΗΛΟΠΙΤΑΚΙΑ ΜΠΟΥΚΙΑΣ!
Ιδανικά μηλοπιτάκια για να τα παίρνουν τα παιδιά στο σχολείο, για τον καφέ μας, για το πρωινό και για κάθε ώρα της ημέρας που θέλουμε κάτι γλυκό να φάμε!
ΥΛΙΚΑ
4 μήλα Granny Smith
2 κ.σ. βούτυρο ή βιτάμ
ηλιέλαιο
1/4 φλ. τσ. καστανή ζάχαρη
χυμό από ένα λεμόνι
1 κ.γ. κανέλα
1/4 κ.γ. αλάτι
λίγο νερό
φύλλα κρούστας
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Κόβουμε τα φύλλα κρούστας σε τετραγωνάκια 9x9. Τα σκεπάζουμε με ελαφρώς νοτισμένη καθαρή κουζίνα και τα αφήνουμε στην άκρη. Τρίβουμε τα μήλα στον τρίφτη και τα στίβουμε με τα χέρια μας. Σε ένα βαθύ τηγάνι βάζουμε το βούτυρο να κάψει και ρίχνουμε τα μήλα. Τα μαγειρεύουμε για 15 λεπτά περίπου μέχρι να μαλακώσουν. Προσθέτουμε τη ζάχαρη, την κανέλα και το αλάτι. Βγάζουμε από το σκεύος μας σε ένα μπολ τη γέμιση και προσθέτουμε το χυμό του λεμονιού. Ανακατεύουμε.
Σε ένα άλλο βαθύ τηγάνι προσθέτουμε αρκετό λάδι να κάψει. Εν τω μεταξύ παίρνουμε δύο τετραγωνάκια από το φύλλο μας, το ένα πάνω στο άλλο και βάζουμε από μία κουταλίτσα γέμιση. Κλείνουμε αφού βρέξουμε τα δάχτυλά μας με λίγο νερό τις άκρες προς τα πάνω. Τηγανίζουμε τα μηλοπιτάκια μας για ένα λεπτό περίπου στο καυτό λάδι μέχρι να χρυσίσουν. Ρίχνετε λίγη άχνη ζάχαρη από πάνω και σερβίρετε! Καλή επιτυχία!
**Μπορείτε να το κάνετε και με φύλλα για γουον τον.
ΜΠΑΝΑΝΕΣ ΓΕΜΙΣΤΕΣ ΜΕ ΜΕΡΕΝΤΑ
Φτιάξαμε την πίτσα και τα πεινιρλί μας, τα βάλαμε να ψήνονται στο φούρνο, ας κάνουμε κι ένα απλό, γρήγορο και πολύυυυυυυυ νόστιμο γλυκάκι.
ΥΛΙΚΑ
4 μπανάνες
μερέντα
ηλιέλαιο1 σκληρό καλαμάκι
1 σύριγγα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Καθαρίζουμε τις μπανάνες και τις κόβουμε στη μέση. Με το καλαμάκι τρυπάμε το εσωτερικό της μπανάνας δημιουργώντας ένα τούνελ. Γεμίζουμε τη σύριγγα με μερέντα και με αυτή γεμίζουμε τις μπανάνες μας.
Βάζουμε σε ένα τηγάνι το λάδι να κάψει και τηγανίζουμε τις μπανάνες μας γυρνώντας από όλες τις πλευρές να χρυσίσουν.
Σερβίρουμε με παγωτό. Καλή επιτυχία!



Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014


ΕΥΚΟΛΟ ΤΙΡΑΜΙΣΟΥ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ

Το έφτιαχνε η μαμά μου και τρελαινόμασταν όλοι στο σπίτι. Είναι ευκολο και γρήγορο! Ιδανικό ακόμη και για τούρτα γενεθλίων αν αντικαταστήσετε το νες με κακάο.

ΥΛΙΚΑ

1 Alsa top 220 γρ(μεγαλο κουτί)
1 μπουκάλι γάλα
1 πακέτο τυρι Φιλαδέλφεια
3 αβγά
1 βανίλια
1 φλ. τσ. άχνη
2 πακέτα σαβαγιαρ
1 φλ.τσ. νερό με μία κουταλιά νες καφέ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Χτυπάμε το γάλα (δεν βάζουμε όλο το μπουκάλι, αφήνουμε περίπου 1/4 του φλυτζανιού) με την Alsa top και την άχνη. Προσθέτουμε τη βανίλια το Φιλαδέλφεια, τα αβγά και συνεχίζουμε το χτύπημα.
Παίρνουμε τα σαβαγιαρ και τα βουτάμε στον καφέ. Τα στρώνουμε σε στρογγυλό ταψάκι που ανοίγει και από πάνω ρίχνουμε την μισή κρέμα. Κάνουμε ακόμη μία στρώση με σαβαγιαρ και τελειώνουμε με την υπόλοιπη κρέμα. Απλώνουμε από επάνω τριμμένο νες και βάζουμε στο ψυγείο να παγώσει και να σταθεροποιηθεί (περίπου 2 ώρες). Βγάζουμε την τιραμισού και κόβουμε κομμάτια....απολαμβάνουμε!!! Καλή επιτυχία!